drrrrr klikk

I dag har jeg kommet tilbake på jobb, og så har jeg vært i bursdag til et søskenbarn, og så har jeg ledd til ungen hennes begynte å gråte, og da skjønte jeg at jeg måtte slutte å le av ungen, men da var det ganske vanskelig. Men jeg klarte det, jeg har jo god oppdragelse.
Og så har mamma og jeg stått og sett på vaskemaskinen. Vi har tv, men det er et triks for å få den til å sentrifugere.
Altså, trikset er ikke å stå å se på den. Men det FINNES et triks. Det er å skru på den der programskiva. Nå høres det ut som en helt vanlig måte å starte en vaskemaskin på, problemet er at skiva er løs, så når du vrir, aner du ikke hvilket program du ender på. Men mamma kan faktisk høre hvor du ender. Avogtil. Hvis hun ikke blir for sur først.

Så klærne mine er fortsatt klissvåte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er nok noen som har kastet en forbannelse over vaskemaskinen, det er nemlig et vanlig hvutevareproblem i Kirkenes.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...