Hurra!

Og da var det tid for den årlige bloggpausen!

16 kommentarer:

A sa...

BLOGGPAUSE??? Ja men, du kan jo ikke bare ta pause sånn som det der?

frk. Figenschou sa...

joda, må jo det.
Det er ikke så mye å skrive om for tiden. Sa jeg , og traff mine skuffede kolleger som hadde rigget til stige og alt for å banke på vinduet mitt her i andre easje, men jeg var til lunsj...

Oddny sa...

Jammen, kva skal vi som les bloggen din lese når du ikkje bloggar da?
Og kor lang blir denne pausa? Sånn 15 minutt kaffepause, eller sånn 3 veker bloggeferiepause, eller sånn (grøss) 3 månadar?

Du har jo ukjente folk som les her og syns det er underholdande :-)

We want you back, som dei seier i utlandet!

frk. Figenschou sa...

åi, nesten som fænmeil!

Jeg begynner vel så smått igjen når jeg føler at jeg blogger uten at det føles som tvangsblogging, altså når jeg har noe å skrive OM.

paaskeharen sa...

'...So, Miss Figen - A vow of silence? Interesting! Tell me about it!'

Fru Skurk sa...

Hæ? Pause? Glemdet!

frk. Figenschou sa...

hø, det sa du sist også.

kajsa sa...

kan æ få nr ditt?

frk. Figenschou sa...

eh, ja men ikke på bloggen. Har du fortsatt den gmail-kontoen?

frk. Figenschou sa...

GLØMM det kajeksa, jeg søkte deg opp på universitetet ditt, og med mindre du har en navnesøster så ligger nummeret i innboksen din nå.

Fru Skurk sa...

Sa jeg det sist også? Ja, virket det da? Du kom hvertfall tilbake!

frk. Figenschou sa...

joda, det virket jo. Men det er en PAUSE vi snakker om, ikke en stopp. Da kommer man tilbake!
Dessuten virker det som om bloggingen min egentlig fortsetter her på kommentarfeltet.

Fru Skurk sa...

Er pausen over snart?

frk. Figenschou sa...

Sier du. Nå skulle jeg skrive at strengt tatt har du nå selv hatt bloggpause like lenge, men så måtte jeg dobbeltsjekke og jaggumeg har du ikke blogga igjen.

kajsa sa...

å ta en bloggpause e litt som å si "æ e så stygg/feit" bare for at alle andre ska si "nei, du e kjempefin/tynn". det må vær lenge sidn sist du fikk så mange kommentara på ett innlegg. sjøl kan æ fortelle at livet utn mobiltelefon (snart 2 uker) e ikke så annerledes enn livet me. nu hadde ikke æ mobil før i 2000 (den varte ikke så lenge), og så hadde æ ikke før 2005, men da hadde æ hustelefon, og mange andre hadde også det. dessutn telefon på jobb. nu har æ ikke hustelefon, æ tør ikke å bruk telefon på kontoret mitt, men det går nu greit for det. nu tok æ jo aldri telefon uansett når æ hadde mobil, så forskjelln e kanskje ikke så stor. men æ sendte ei og anna melding.

frk. Figenschou sa...

nei, å si, æ trur æ skal slutte å blogge e som å si æ e så stygg/feit, men å ha bloggpause e det eneste som e lurt når man e frøkteli lei å syns alt man skriv e teit/feit.

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...