miniblogg

Både i dag og i går og i overigår har jeg vært opptil flere ganger på jobb. jeg springer opp og ned på jobben for å låse håndtverkere ut og inn og avogtil skal jeg være der selv og. Nå foreksempel måtte jeg lynolere og stålsparkle utav den store gullmedalje. Jeg er flink til å bruke både hansker og ...luftvern, men jeg syntes nå likevel det luktet litt. Særlig av stålsparklet.
Da jeg var ferdig oppdaget jeg at det lå en klump spakkel inni masken.
Jeg må nok innrømme, eller innse, at jeg ikke er så flink å sparkle. Heldigvis var hun som sveisa og han som hjalp til, det vil si, Thoresen&ettekommer, veldig flinke, så det at sparklnga var halvkatastrofal ble ikke helkatastrofe.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...