Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Alt vel med Rållså og meg, ihvertfall. Takk som spør.
Godt.
Jo takk!
ikke si at du har som nyttårforsett å ikke blogge? hva skal jeg lese nå da?
Legg inn en kommentar
For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...
4 kommentarer:
Alt vel med Rållså og meg, ihvertfall. Takk som spør.
Godt.
Jo takk!
ikke si at du har som nyttårforsett å ikke blogge? hva skal jeg lese nå da?
Legg inn en kommentar