innlegg nr 925

Alt vel.

Og dere da?

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

Alt vel med Rållså og meg, ihvertfall. Takk som spør.

frk. Figenschou sa...

Godt.

ringringring sa...

Jo takk!

ringringring sa...

ikke si at du har som nyttårforsett å ikke blogge? hva skal jeg lese nå da?

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...