Høh

Joda det var helt rett at man får ibux og ikke det som står i følgeskrivet når man tannopererer. Jeg prøvde litt forsiktig å hinte fram om at det ikke var så effektivt, siden jeg jo skal ta en tann til ut av kjevebeinet, og da begynte hun tannassistenten som fjernet stingene med en lang og usikker utlegning om at neste gang kom det nok ikke til å gjøre så vondt, siden den tannen jeg skal ta og den tannen jeg nettopp har tatt er helt like. Mens hun pekte på røntgenbildene og forklarte, veldig påståelig og usikker på en gang, jeg tror hun hørte at teorien hennes ikke holdt vann men samtidig ville berolige meg.
Jeg er rolig jeg, nå som stingene er borte og ikke henger ned i halsen på meg.

Hun og lo litt av det grønne kinnet mitt, hun kalte det en blåveis, men er ikke det egentlig bare når det er rundt øyet?
Jeg blir nervøs når fok som skal holde på med tennene mine ikke vet hva som er øye og hva som er tann.
Men her kan det jo være jeg som tar feil, kanskje blåveiser er hvorsomhelst i ansiktet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis du ikke får sterkere smertestillende, kan du jo be om en annen kinnfarge.

frk. Figenschou sa...

Eller blomstermønster!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...