Når man venter på Posten

Det er noen greier jeg MÅH ha sendt fra meg innen den 31ste. Jeg har egentlig lurt litt på når den fristen var, jeg tenkte kanskje det var sånn i mars, men fikk endelig svar på en epost i går og det er altså i overimorgen. Umf.
Så idiotisk av meg å glemme laderen til macen på Hobæl akkurat da. Ingunn den engelen fikk selvsagt sendt den avgårde så kjapt som råd var, så den gikk på tirsdag, men den kommer jo bare aldri hit. Jesus gud, skulle tro posten leser bloggen min og har satt et lite svart kryss ved navnet mitt.
Også idiotisk å ikke ha flere macvenner her i Bergen, nå har jeg jo heller ingen mobil så jeg kan ringe dem da, men likevel. Min eneste, velbrukte macvenn befinner seg etter all sannsynlighetsberegning i Kirkenes, og ikke to hus opp i gata, der han vanligvis er.

Hvis den ikke kommer i morgen heller får jeg bare gå å kjøpe ny.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...