symaskin.

ifølge min far HAR jeg symaskin.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

En med håndsveiv du fikk da du var fem?

frk. Figenschou sa...

nei. ja den og sikkert. en rosa sak uten undertråd, kunne ikke fatte hvorfor ikke tøystykkene hang sammen etter at jeg hadde sydd dem.

Jeg har jo opp gjennom tidene fått en mengde symaskiner fra tegningformogfarfes skrapsalg, maskiner som ikke ble kastet, fordi de kunne jo selges! Til min far!
Som bar dem hjem til meg. De var ikke særlig mer funksjonelle enn den rosa.
Men nei, visstnok har jeg også en symaskin som jeg har etter Knut stefar, som står hjemme hos pappa normalfar. Jeg kan så vidt huske det når han sier det, men den slyter litt sammens med tegningformogfargemaskinene.

Den virker visstnok. Visstnok.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...