5 kommentarer:

A sa...

Det minte litt om eit kjøkken når du berre kastar eit kjapt blikk på det!

frk. Figenschou sa...

ja, ä e jo strängt tatt interiörarkitekt.

Tenkerbell sa...

Jeg ser for meg en meget organisert kappskuff ;)

Anonym sa...

Skriv sånn bra kunstforklaring som du ga meg om de andre trebitene den gangen, det var så kjekt! Hva er ideen din? - Rållså

frk. Figenschou sa...

ja skal vi se.
Denne ganger handler det om estetikken i det som allerede eksisterer. Altså at det ikke nødvendigvis er jeg som bestemmer, men at jeg ved å gjøre en enkel sortering av materialet kan få frem det som allerede er der.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...