Ukeplan:

1. Rope mer til folk, evt
2. Ikke rope mer til folk
3. Bygge ferdig et skap. Fint om det blir beint
4. Se opp og se ned uten problem
5. Huske at det går fint å se til høyre og venstre, ikke nødvendig å gjøre seg mer til enn nødvendig
6. Konspirere
7. Dra på møbelmessa og spy av all designen, og
8. Bli irritert over den ene eller de to bra sakerne som er der, fordi ikke jeg kom på det først, men
9. Møte hyggelig verksmester
10. ta buss og HUSKE Å GÅ AV
11. Ja, bygge skap, blir det vel

6 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

Fanes, hvorfor trodde jeg det var mandag i morgen?

Einar sa...

Har du sett den utstillinga på biologisk museum? Jeg lurer på om den er bra, eller bare tøvete? http://www.core77.com/blog/furniture_design/stockholm_design_week_2011_20designersbiologiska_18533.asp#more

frk. Figenschou sa...

jeg har ikke sett den, så jeg aner ikke.

frk. Figenschou sa...

ofte blr jo såne ting litt tøvete da. men man skal passe seg så ikke alt tøvete blir teit. iallefall skal jeg passe meg.

Uora sa...

Jag röstar på nr 1! (Och så nummer 3 och 11 förstås).

frk. Figenschou sa...

jeg slapp nr 10 siden busstrafikken ble innstilt da.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...