Javel ja!

Jeg har jo eksamensutstilling som åpner på mandag. Trodde jeg. Men det er på onsdag!
Jeg har altså overhodet ikke kontroll. Det er noe nytt jeg har begynt med som absolutt ingen er begeistret for.

Men de der to ekstra dagene er veldig bra å få, nå er jeg jo ferdig med det som skulle gjøres men nettopp derfor bestemte jeg meg for å lage en publikasjon til utstillingen. Æh, faen, jeg gjør to!
Og da ble det jo litt stress. Litt i overkant mye stress. Særlig siden jeg hadde glemt at noen hadde ødelagt en av arbeidene mine og jeg må fikse det, og særlig siden noen faktisk har stjålet en del av ett av de andre arbeidene. Og jeg ikke tror jeg klarer å få fikset det.
Så onsdag, ja takk.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...