legg ut tittel

I dag skulle jeg på skolen og jobbe litt med datarelaterte ting, men har du sett, der ble jeg hjemme. Jeg har vasket og styra i huset og ommøbelert verandaen treogåtti ganger. Nå høres det ut som om jeg har en veldig stor veranda, jeg vil anslå den til å være rett under tre kvadrat, men det må jo styres litt med de der plantene. Jeg vil at de minste skal få minst sol, for det takler de ikke så godt, at de lange skal stå ved gelendret og at den svarte plasten ikke skal vises så godt og at alle skal få sol i løpet av dagen.
Utallige variasjoner senere finner jeg ut at det sto tre blomster oppå bordet som også må med i kabalen.
Koser meg ganske mye med dette.
Men plantene bærer kanskje preg av å ha fått litt for mye vann? Noen er litt gule.

Problemet er vel at jeg så gjerne vil være ute når det er så fint vær, men da må jeg også ha noe å gjøre.


Og man kan ikke dra med seg datarelaterte ting ut, for da flyr kvitteringer og papirer til pisis og ikke ser man noe på skjermen heller. Jeg tror jeg får rigge til bandveven igjen!

For da kan du banne på at det blir innevær en stund.



3 kommentarer:

Rålls sa...

Hvis det er noen trøst, er bloggen din om mulig ENDA styggere enn før. Men liga løyen!

frk. Figenschou sa...

ja, hva skal man gjøre? designlekker er jo utelukket!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Utrolig hvordan du kan underholde deg sjøl på tre kvadrat i timesvis.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...