gnag

I dag har jeg, i et møte som handlet om noe helt annet, gitt en utførlig forklaring på hvorfor bloggen min heter det den heter. Auhf. Men har man sagt a nå man liksom fortsette et stykke ut i alfabetet.

Og nå verker det i fremtennene.
De holder på mye mer sånn nå, enn før. Men tannlegen sier at de sitter fast. Ikke at vi har tatt noen røntgenbilder, hun sa bare at det virker som om de sitter fast.
Jeg må jo sjekke det nå og da, ettersom jeg jo slo dem både inn og ut ved et tilfelle. Altså inn i munnen, og ut gjennom underleppa. Jeg er nok litt ekstra var på tannfølelsen etter det.

Og på blomkålsuppe. Kan ikke spise blomkålsuppe mer, ettersom det var det eneste jeg fikk i meg etter at tennene ble gipsa fast igjen. Kritikk til mine forldre som ikke tenkte på å variere kosten litt mer.
Nå skal jeg gå på et sted jeg har fått tips om og kjøpe suppe. Faktisk.
Og så skal jeg henge greier opp i taket.
Det er min plan.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...