you've got mail!

-og postbudet har kjørt den så hardt inn i postkassa at det kommer til å ta deg nesten et kvarter å få lirket den løs!

Jeg er forsåvidt glad for at jeg slapp og gå å hente den på postibutikk. Men er du helvete lensmann den satt hardt fast!
Hvis noen lurer på hva det står på lappen oppå postkassa, så står det: "og heller ingen reklame oppå postkassa, takk". Det ble nødvendig med denne tilleggsopplysningen etter at postbudet begynte å legge fra seg reklamen der, siden jeg har neitakk-klistremerke på postkassa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Arti. Æ gikk en ny vei til jobb idag, og det va veldig, veldig spennanes. Ei gate på kanskje 700 meter. Vanligvis sykle æ gata oppfor, men æ har sykla sykkeln min istøkker, så den e på værste og derfor måtte æ gå. Og husan i den nye gata... du og du. Så mange artie detalja. Nu trur æ også faktisk helt ærlig at husan i den nye gata e mere spennanes enn husan i den gamle. Eller så va det bare det at æ gikk. Det går jo litt saktere enn å sykle, og man treng ikke å konsentrere sæ om nån ting. Imårra går æ gata oppfor og ser om det e like spennanes. Oppdatering følger.

Anonym sa...

Altså, det her va vel en kommentar til 'Hjemme'.

paaskeharen sa...

Jo, men hvis du så noen postkasser så er den vel innenfor?

Progressive posbud i Sweden. Det får man si.

frk. Figenschou sa...

hvis jeg så noen postkasser? hæ?

paaskeharen sa...

Tar selvkritkk for Rållsete kommentar.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...