jodajada neida

I dag dro the Stig fra the Fig og til the Kirkenes. Overhodet ikke misunnelig.
BUHUUUUU!
Og da jeg kom på kontoret i dag var den ene store tegningen som jeg har jobbet med i en uke ramlet ned fra veggen på et veldig ukontollert vis og hadde knukket seg så det var en ukes arbeid rett i...golvet.

Og all solbrillebæringen har gitt meg verdens største pandaskille i fjeset.


Men jeg er likevel ved bedre mot. Jeg har litt mindre pollen i hodet, the Stig har nettopp vært på besøk i nesten en ukesvis, søstersen kommer i kveld og jeg har nymalt gulv på atelieret mitt. Og i morgen er det en aldri så liten samefest.

Og jeg er jo en veldig heldig person som har det veldig bra.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...