Tulletommel

Tommelen min har begynt å bevege seg av seg selv. Og det er faktisk sinnsykt irriterende.
Greit nok at tommelen er en veldig liten kroppsdel, og jeg er jo selvsagt glad for at det ikke er armen eller, si, kroppen fra halsen og ned, som har begynt å bevege seg rundt på egenhånd, men likevel.
Jeg legger merke til det.

Jeg hadde jo hoppetommel en stund når jeg spilte mye fele. Det var litt som dette. Men det var mer logisk, for når man holder buen holder man den liksom i et gravemaskingrep mellom tommelgrabben og deandrefingrenegrabben. Ja, ok, det var en dårlig forklaring. Men det blir litt press på tommelen for å si det sånn. Uvant rolle og derav kanskje en hoppereaksjon. Men jeg ser ikke helt hva det er som har hendt nå som skulle få tommelen til å komme ut av balanse og inn i hoppemodus sånn der hvert tredje minutt. Jeg skulle ønske den ville slutte med det.

3 kommentarer:

yrg sa...

gnaging! helt klart gnaginga som bynne å tære på fysikken.... ikke bare hode og tenner... kanskje den vil være med i gnageballetten... opp-og-ned-tommel...

frk. Figenschou sa...

æ må bli mer laus i kjæften.

Nick Muddyfoot sa...

Dette høres ut som "triggerhappysyndromet". Kanskje du har vært revolverdame i et tidligere liv.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...