Manisk (skrev menisk først men det er helt klart villedende)

Man sjekker finn.no flere ganger daglig. Flere ganger daglig faktisk. For å se om det har kommet ut noen flere hus. Hvilket det ikke engang gjør hver uke. Likevel. Refresh, refresh, refreh.


2 kommentarer:

Rødhette sa...

Krysser fingre! :)

frk. Figenschou sa...

Takk. Det var da hyggelig.

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...