Janei hvorfor gi et klart svar?

Forsikringsselskap.
Har jo oppdaget at alle bildene Bakklandet Ramme og Kunst har tatt i (med unntak av tre, rett skal være rett) er ødelagte. Vet at rammemakeren har meldt inn fire, vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til at det er ni til, må jeg melde dem inn til rammemakeren som må melde det inn, eller tar jeg det direkte med Eika Forsikring? Mailer og spør forsikringsselskapet. Får svar etter en uke: vi kan fortsatt ikke se at du har lidt noe økonomisk tap, dette må du selv dokumentere, blabla.
Ja, og DERFOR SPØR JEG, SKRIFTIG OG I KLARTEKST: SKAL JEG DOKUMENTRE ALT JEG NÅ HAR OPPDAGET ELLER DET JEG VET RAMMEMAKEREN HAR MELDT INN????
Ringer og spør, mail takler de åpenbart ikke, svaret er, mer enn litt nedlatende: alt.
Ok.
Det har jeg tredve dager på å gjøre, og dokumentasjonen har ligget klar i mapper for alternativ 1: fire bilder og alternativ 2: alle bildene, siden jeg sendte mailen til forsikringsselskapet, så det er ikke det at det er noe stress, men jeg blir jævla stressa og vil ha det sendt NÅ, enda jeg vet at jeg strengt tatt skal avstemme med advokaten som er i møte til tolv. NÅ NÅ NÅ.
NÅ, i løpet av tredve dager.

Måten forsikringsselskapet kommuniserer med meg på, sier meg at det ikke blir så enkelt som å fotografere et ødelagt verk, og påpeke at det er et ødelagt verk, men jeg får vel begynne der. ettersom det er ødelagte verk.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...