Jeg lurer

I dag parkerte jeg sparken utenfor vinduet mitt på jobb.
For en tulling! som opptar en hel! parkeringsplass! med sparken sin!, tenkte nok alle som kom med de store bilene sine.
Men det er ikke parkeringsplas der tenk. Og når folk parkerer der blir det mørkt og dystert nede i kjelleren min. Og jeg blir mørk og dyster til sinns.
Jeg tenkte som så at så lenge det er ledige parkeringsplasser kan folk heller parkere på dem. Og når det ikke er ledige parkeringsplasser lengre så flytter nok folk bare sparken. Men de gidder ikke flytte den så lenge det er ledige parkeringsplasser.
Så får de heller gå ti meter ekstra fra bilene sine og inn i bygget. For at jeg skal få lys, hele dagen.

Nå må jeg bare finne en praktisk måte å få med meg to sparker ned til jobb på mandag. Så kan jeg parkere en foran det andre vinduet også.

4 kommentarer:

underveis sa...

Kanskje du bare kan lage en sperring av noen defekte rammer? Du har vel litt sånt?

frk. Figenschou sa...

Ja, akkurat det er litt artig, for ettersom det blir en forsikringssak, må jeg behandle dem med den STØRSTE varsomhet.

frk. Figenschou sa...

Men jeg lo litt likevel. Hehe.

underveis sa...

Uff. Galgenhumor. Rammehumor. Unnskyld.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...