Status

Dere vet når jeg sier at det går opp og ned, så er det fordi det går ned. I det siste har det gått veldig opp og ned. Og det har jo såklart med tiden å gjøre. (Og takk for kommentarene på det.)

Men nå sitter jeg på jobb igjen og det er vanskelig å ikke føle at nå, nå går det framover. Det ble nok litt ekstra tungt å være syk så lenge og aldri komme seg på jobb og så når jeg ble frisk ble det begravelse. Men jobb, det betyr planer og framdrift og framtid.
Og det er lyst ute og nå blir det lysere hver dag.
Og jeg har på meg nye fine klær jeg har kjøpt i Oslo.

4 kommentarer:

HH sa...

Her på mobilen er der ikkje knapp for s få sjå bilete, men denne gongen har eg såå lyst til å sjå bilete - av kleda dine. Eg skal reisa til India (og vidare til Nepal) i morgon. Og eg vil kjøpa inn klede, men kva er det folk vil ha/ kva let seg selja? Det blir jo noko som eg sjølv likar, men eg må vita at også andre likar det. Kva er det som du kjenner deg vel, fin og fjong i? Kva er det eit slikt varmt og kjærleg (m.m.m.) msk som du, likar? Det lurer eg på. Dette er ikkje til å publisera.😊 Dette er eigentleg berre nok eit uttrykk for at eg set utruleg stor pris på bloggen din.😊

frk. Figenschou sa...

Takk! Og jeg har ikke sånn blogg der kommentarer ikke blir publisert eller jeg må godkjenne, alt kommer rett ut.
Jeg liker for eksempel de skjøretene på nettsiden din, de som har sånn lomme. Men bortsett fra det er jeg nok en sånn persom som liker klær som lar seg kombinere med mange forskjellige slags andre klær.
God tur!

HH sa...

Jo, på pc'en står det at kommentaren skal godkjennast fyrst, men det var annleis på mobilen. Nå er me undervegs.
😊 Skjørt med lomme - ja, veldig fine. 😊

frk. Figenschou sa...

Jaha! Gjør det det! Men alt havner rett ut uten at jeg godkjenner noe som helst. Kanskje fordi bloggen ble opprettet i steinalderen og så har alt dette nye kommet senere uten at det egentlig gjelder MIN blogg.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...