From Gokk with frakt

Jeg kan si litt mer om frakt!

Forsendelse ble ikke hentet i noe særlig grad og esterne ble enda mer forvirret, de hadde fått kontakt med sin lokale agent som sa at ifølge min lokale agent hadde min lokale agent vært i kontakt med meg og alt var sorted out. Jeg jobbet på en plass som ikke var mulig å komme til, så jeg skulle komme med pakken til dem.
Men det var jo ikke sant, sa jeg. Ingen hadde vært i kontakt med meg. Og ikke tilgjengelig, ærlig talt,  det er en fandens kjøreskole på samme adresse! Folk som aldri har kjørt bil før klarer å kjøre ut og inn her!
Eeeeeh, sa esterne, men da hadde de fått telefonnummeret til den lokale agenten (for det hadde jeg ikke klart å få tak i, man må jo alltid ringe et jævla hovedkontor og så er det noen der som bestemmer om du er verdig å bli satt over eller om de tar saken selv og neste gang du ringer får du ikke snakke med samme person som ikke vet noe om saken men skal sjekke men fortsatt får du ikke bare snakke med lokalkontoret) så om jeg kunne ringe den lokale agenten i morgen. Ja, det kunne jeg, men det var altså telefonnummeret til hovedkontoret de hadde fått, ikke til den lokale agenten, det så nemlig jeg med min skarpe observasjonsevne, så her hadde noen prøvd å lure dem, men greit.
-men så var arbeidsdagen over for min del så jeg utsatte ringingen til dagen etter,
og,
da jeg gikk hjem så jeg et brev i postkassa min, fra Bring, som sa at det hadde kommet dem for øre at jeg ville returnere en pakke så her var en klistrelapp med returadressen til TNT sitt hovedkontor på Lillestrøm. TNT er altså transportbyrået. Så om jeg bare kunne gå med den på posten, såh.

Hah. Ja da skjønner jeg hvorfor den lokale agenten har telefonnummer til hovedkontoret. Men jeg synes ikke man skal love at man kommer på døra og henter noe hos noen når man en uke etter avtalt, og betalt, opphentetidspunkt på noens atelier forlanger at vedkommende skal gå på posten og sende det til et hovedkontor 2500 km lengre sør.
Da har man faktisk ikke en lokal agent.
Vil jeg si.
Med brølestemmen min.

Esterne skulle ringe Schenker og høre hvordan det stilte seg med logikk hos dem, så får vi se.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...