Mandag (etter søndag)

Sendte til slutt en mail til bring og sa "Dette skjønner jeg ikke. Hva koster det?"
Fikk svar: "For å kunne benytte Bring må man være et registrert firma med organisasjonsnummer og kundeforhold i Bring."
For å få en pris må jeg altså allerede være kunde. Hva er dette? En gutteklubb?
Og jeg vil jo ikke bli kunde før jeg vet prisen.
Jeg hata Posten. Nå hater jeg Bring med det samme hjertet.

Jeg driver med morgenhating fordi jeg er i søknadsmodus. Det får ikke fram det beste i meg.
Jeg er også bittelitt sur på utleieren her fordi det er så SYKT mye dyr her. De tyter fram fra under duken på lunsjrommet. De andre leietakerne har gått sammen og forfattet et brev og truet med å holde igjen husleia. Jeg hadde ikke råd til å skrive under på det brevet, pga evt konsekvenser, og nå har de andre blitt truet med utkastelse, så da har de de gående der, men i går var altså huseieren innom meg på verkstedet og sa at det er ikke rart det er dyr så mye rart som du drar inn her og da var jeg veldig rolig og bestemt, og sa at
dyrene var her før jeg kom
det vet vi begge
skjeggkre kommer stort sett med papp
alle her i huset tar imot forsendelser med papp
jeg har jobbet på denne måten lenge, og dette er første gangen det er dyr på mitt verksted, og det er fordi de var her da jeg flytta inn.
Satan.


Men i går var en ganske fin dag. Da gikk jeg og de andre figenschouene for å finne ei nedrast gamme i Vaggatem, der bestefar hadde ligget i skjul under krigen. Vi var kanskje fjorten i følge. Jeg liker familien min, så det var fint. Vi fant fram etter et par timer. Vi så på gamma, eller det som såvidt var igjen, snakka litt om bestefar, lagde bål og spiste det folk hadde med. Vi ble litt overrasket over reingjerdenes virring hit og dit på tilbaketuren, og hata vel Pasviks dype uframkommelighet (og Pasviks mygg) i flokk da, men vi hadde kart og kompass, så vi fant egentlig ganske greit fram, til tross for litt peking både hit og dit og en helt annen vei tilbake enn vi hadde kommet.




Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...