Hurra! Hurra!

I dag har jeg bursdag! Vanligvis tar jeg den den 25. april, men da har alle hatt bursdager på lang lang rekke, mann og barn og tanter og bestefedre og oldemødre og så kommer jeg, og da er alle lei av kake. Jeg og. Og jeg har ikke fått presang på mange år, ikke engang da jeg fyllte 40, det er som å ha bursdag første juledag, alle andre er ferdig når man kommer igang.

Og nå har jeg vært så sur og lei og lei og søknadsskriving og surt og kaldt, og jeg TRENGTE en bursdag. Så det er i dag. Og allerede i går hjalp det, jeg var på butikken og var litt lei og kald, det er så kaldt, vi har hatt syv grader føles som tre i ukesvis, men i går, da så jeg en bollepose og visste at ja men i morgen, da har jeg bursdag, da kan jeg få boller til lunsj. Og da ble jeg så fornøyd. Og i dag fikk jeg boller og sjokoladekaffemelk til lunsj, og så kom mannen og hentet meg på jobb, og han hadde hentet Jendor i barnehagen, og så dro vi ut og spiste pizza. Og jeg fikk støvsugerslange og alt. Og nå skal jeg ut og ta en øl med en kompis.

Så hurra!

4 kommentarer:

Livet, døden, kjærligheten og bamsemums sa...

Gratulerer! Dette var veldig fortjent!

underveis sa...

Hurra for deg!!

Rødhette sa...

Hurra og gratulerer! Alle trenger en festdag som er sin! :)

frk. Figenschou sa...

Takk takk. Det var en fin dag.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...