Svorskolainen

jag skall skriva nånting om hur det har varit att vara i lainio jag måste bara få tilllbaks mitt språk först

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg gler meg! :-)

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...