Jamen ja

Ok, jeg ble ikke så totalt upåvirket av tredjedosen som planlagt. Jeg har utsatt kunsthantering til i morgen og håper jeg er tipptopp da. Hvis ikke blir det small criziz for jeg drar til Oslo på søndag. Og ikke bare må jeg være frisk, det må også slutte å ramle murstein og murpuss fra sjakten i taket rett over den døra der jeg skal inn med kunsten. Hvis ikke må jeg i det minste ha hjelm. HMS og alt det der. Telekonferansen går som før. Bortsett fra at jeg må ta det litt adhoc, hadde lovt et lite split screen mirakel men jeg har ingen ting interessant på hjemmedatamaskinen så jeg må prate meg ut av det. Inn i det. 

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med dagen for jeg er akkurat så sjaber og støl at jeg ikke gidder trampe ned på jobb, men ikke så dårlig at jeg ikke får noenting gjort. Veve litt kanskje? Det liker jeg jo.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...