Veldig forsiktig mot ukens begynnelse.

Jeg hadde ganske strenge planer om å kaste meg ut i det profesjonelle ikkebyråkratiske arbeidslivet ved hjemkomst, men så har jeg jo et ateliérproblem jeg ikke helt orker å ta tak i men som heller ikke kommer til å løse seg av seg selv, og så oppdaget jeg at ingen hadde spist opp kremtoppene vi kjøpte inn til jul, og da følte jeg for å ta det ansvaret. Dessuten er det snart sjette februar og jeg kanskje bare skal sy en luhkka til sønnen. Ikke at jeg har noe mønster, men det er jo ikke den første jeg syr uten mønster, så det burde vel være innafor. Og vips hadde jeg overhodet ikke gått på jobb og nå ser det ikke ut til at det kommer til å skje heller. 

Men jeg ser solen skinne på Holmengrå og er ganske fornøyd med alle avgjørelser som er tatt hittil i dag.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...