snø sne sny snæ og hjemmejobb

Aldri i mine levedager har jeg opplevd et gjeng som har vært mindre imponert over et mirakel på soverommet enn dere. 
Jaja.

Her humper det videre, Jendor er syk så foreldrene, som ikke har vikarer, deler på å være hjemme og forsøke å jobbe derfra, og å jobbe på jobbene sine med ca 2000% større effektivitet. Så er det 17. mai, og dagen før 17. mai, og helligdager, og atelierbesøk som jo også er jobb men ikke den type jobb med fremdrift i prosjekter, når skal en stakkars selvstendignæringsdrivende få jobbet med fremdrift i prosjekter?
Kanskje litt i helgen, om man får disp.
 
Det har regnet og regnet og vært sol og regnet igjen og nå er nesten all sneen som aldri kom til å smelte bort, borte. Det er sne på fjellene og haugene og grøftene, men den siste sneklumpen i oppkjørselen har smeltet bort og den skulderhøye skavla ved ripsbusken er nesten helt borte.
Hvem skulle trodd. 
Svigermor kom hjem i går, hun har vært sørpå, hun ble litt mismotig da hun byttet ut sørligere klima med dette, men hun aner ikke hvor ille det egentlig kunne vært.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...