Ny uke, nytt blogginnlegg

Jeg og gammeltippis har styra på, det er rart med det, selv om man har mastergrad i sin egen reptilhjerne så er den ikke så lett å takle. I går tok jeg helt fri (nesten) og det kjentes jo som et svik mot både meg selv, nasjonen og familien, men alle vet jo at det hjelper å ha fri, så jobber man bedre etterpå. Jeg og. Jeg og vet det.
Luther-Reptilhjernen 0-0.

The Twig&the Stig skal egentlig komme hjem i morgen, men nå står jo flyene, det vil si Norwegian går jo men nå koster en enkeltbilett til Oslo 8000, (for, algoritmene vet dere, Norwegian står jo helt hjelpeslause mot sine egne algoritmer), så det tidligste jeg kan få dem hjem akkurat nå er 24 juli og da til 13.000 kroner (én vei) og da tror jeg de er litt lei av å være på ferie.
Alternativer: tog trondhjem- oslo,  båt oslo-helsinki, tog helsinki-rovaniemi, buss rovaniemi- näätämöö, og så taxi fra grensen og hjem. Det tar vel ca tre døgn. 
Jaja.

Denne uken skal jeg komme et godt stykke videre med visualiseringen av prosjektet, strever litt der, og så er planen å være flink å holde på i hagen i pausene, for det blir jeg glad av, så nå skal jeg prøve å time Visualisering med Værvarselet. 

Og så får vi se hvor lenge familien gidder å være på hytte i Trøndelag.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...