utututut ut

Det er over 25 grader ute men jeg sitter inne med datamaskinen. Innimellom. For så går jeg ut, flytter på ting, luker, piller tre larver av grønnkålen som har forsynt seg grovt enda grønnkålen står inne i duk, og forresten, hvorfor har jeg grønnkål? Jeg hadde jo ikke grønnkål, jeg har tilogmed ropt ut på facebook etter grønnkål, for min vintersådde spirte ikke, og det gjorde ikke persillen heller, så jeg sådde persille, men den er ingensteder å se, istedet har jeg tre grønnkålplanter, 
nå befridde fra larver og kanskje blir det noen skarve blader til høsten, den har ikke kommet så langt.
Neste år skal fokuset være på 
grønnkål
persille
salat (vintersådd)
og pene blomster. 

Og så går jeg inn og lager en prøvepresentasjon av det som skal leveres den tiende, for å se hva jeg mangler, men jeg jobber litt ufokusert og ineffektivt, for været, man vet aldri når det igjen blir over 13 grader i Finnmark. 

Nå går jeg ut.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...