Hepp, så er vi igang.

I dag er oppgaven:

svare på mail

skrive søknader

gå innom atelier nr én og pakke endel saker. 


Jeg tror jeg har svart på alle mail. Noen mail har jeg utsatt å ta stilling til ved å svare i spørsmålsform. 
Jeg har skrevet en tekst, til én søknad, på engelsk, og huhei som det for avgårde og ble en bra tekst. Ti poeng til den. 
Og så skal/skulle jeg ha begynne/begynt på en tekst som skal være søknaden på arbeidsstipend, og før, før syntes jeg sånn var litt artig. Samle tankene om eget arbeid og formulere seg. Lixm.
Men nå. Blæh. Jeg har begynt åttogførti ganger og jeg hater den og da er den ikke skrevet engang. Jeg er så lei av den der teksten om eget arbeid. og det er lenge til den skal være inne, men på det tidspunktet er jeg onkel reisende mac, så den må være snart klar. Klar snart. Det er bare det at søknadsportalen er ikke åpen enda så jeg vet ikke hva de har funnet på av krumspring i år. Det er litt dumt å skrive en tekst på 5000 ord om det i år skal være 7500 tegn. 
Så den teksten har jeg brukt hele dagen på å ikke skrive og null poeng til den. 

Jeg har heller ikke være på atelier nr ett/ én/ 1, men det overrasket meg ikke at jeg ikke fikk gjennomført det, for det var litt mer sånn forefallende arbeid og da haster det mye mer å sitte ved datamaskinen og ikke skrive på en tekst man hater før den er igang. 

Jeg tror det er lurere å gi seg noe tidsbegrenset. To timer skriving, så kan jeg danse naken i hagen resten av dagen. Bare jeg slipper å danse naken. I hagen. Dere skjønner. 


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...