Mmmmmm hotell Kultahovi!

I dag har jeg så lyst å fryse ned barnet (man kan fryse ned egg, sant? Når er det for sent?) og dra og legge meg inn på hotell Kultahovi i Ivalo. Eller hva sier jeg, Kultahovi, om jeg kan fryse ned barnet og dra vil jeg vel heller dra til Berlin! BERLIN!! 
Kultahovi har vært litt en sånn drøm fordi det kanskje akkurat er innefor rekkevidde for en barnefri helg. Men jeg er egentlig ikke så interessert i Ivalo. Jeg bare vil noe annet! Omså Inari! Men da kan man like gjerne kjøre en time til og ta inn på Kulthovi.
Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid er så fascinert over andre liv. Og andres liv. Jeg har det jo helt fint i mitt eget, eller, jeg burde iallefall ha det, det meste er på styr med hus&jobb&økonomi&barn&kjærligheten, så hvorfor den der sitrende uroen hele tiden vil at jeg skal ønske meg noe annet, som jeg ikke engang vet hva er, det aner jeg ikke. 
Men jeg vil til Ivalo. 
Eller Berlin var det vel.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...