Aleksander Gruppen ASA

Aleksander den store - Hellener og erobrer, administrerende direktør
Aleksander den passelige
Aleksander den halvvoksne - trainee, også kalt Alex
Aleksander den over gjennomsnittlige -seniorrådgiver
Aleksander den stusselige
Aleksander den lute
Aleksander den lange -konsulent
Aleksander den kortvokste -p.t. sykemeldt
Aleksander den hengslete, vikarierer for Aleksander den kortvokste
Aleksander den gjennomsnittshøye, som oftest bare kalt Aleksander
Aleksander den høymælte
Aleksander den litt mindre -pressetalsmann
Aleksander den ganske store -tillitsmann
Aleksander den langstrakte
Aleksander den høyreiste -julebord- og velferdsansvarlig

2 kommentarer:

Rållserau sa...

Aleksander den strøkne - vegg til vegg teppe.

Rållserau sa...

AAAAAA! Jeg har begynt med sånn orddeling jeg også!!! Huttetu.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...