huuuuuu

I går begynnte det skikkelig drit, og så ble det veldig bra. Det var sånn kulturnatt og jeg fikk med meg både en byvandring om hvordan ny arkitektur prøver å passe inni den gamle, et besøk på lepramuseet for å se på bilder av heslig vansirede spedalske, og så traff jeg Terje og Kompisene. Jeg hadde skikkelig lyst å se Finn Erix fra RadioRøynda, men det sto ikke hvor de skulle være når, bare "byens plasser og torg" så jeg så for meg en ørkesløs vandring i ørkenen, mensannelig min hatt, tror du ikke det var de første vi gikk på. Pålasteplanet til hansabilen. Strålendestrålendestrålende!! House of the Rising Sun med rytmeboks og egg. Og ja nei jeg kan ikke beskrive det. Mine evner som blogger strekekr ikke til. Men for å si det som det er så stoppet det ikke der. Vi fikk UTEbord på Jonsvoll, i tyve varmegrader midt i september, og ETTERPÅ FIKK VI MED OSS STIAN CARSTENSEN PÅ LOGEN! Som tok ekstranumre på banjo. Ojojoj.

Det var sånn en bra kveld at jeg måtte gå hjem klokken to og legge meg, da var det ikke plass til mer.

I dag har jeg klippet meg hos en strålende hyggelig frisør...men jeg ble litt pudlete på håret.
Og så har jeg hentet vinterjakken til Morten som har vært til foring over sommeren.
Hahaha. Tro om han blir glad når han oppdager at damen har foret den med burberrymønster.........hehe.
(bulberry?)

1 kommentar:

Rållserau sa...

Bluberri. EKSTRANUMRE PÅ BANJO!!!!! HELDIGGRIS!!!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...