i dag har det vært litt som jul. man prøver å få tid til både familie og venner, og så ender det med at uansett hvaman gjør så får man dårlig samvittighet. men så blir det også egentlig trivelig uansett hva man gjør, innså jeg i dag.
jeg satt i bilen og sutret litt over dette, før innseelsen, så mamma ville trøste meg med en tusenlapp. men hun hadde drukket opp halvparten på puben kvelden før så jeg fikk femhundre.
og nå får jeg vel si det selv, før hun skriver det i kommentarfeltet: hun og knut hadde drukket den opp. og ikke hele engang. det ødelegger poenget litt, men man får vel ikke fare med løgn.
hah. lurer på hvordan mammas blogg hadde sett ut?

det var iallefal fint å se både solveig og pappa samtidig igjen, det er så jeg ønsker vi alle hadde bodd her. men da hadde vi vel også være dumme som brød.
altså jeg mener, om vi aldri hadde sett en annen del av verden.
og...da hadde vi vel kanskje også vært rimelig leie av hverandre også.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...