ÆÆÆÆÆÆÆÆsj sj sjs sj!

Nå er jeg frisk som en gjennomsnittlig fullmedisinert norsk laks, men de siste dagene har jeg måttet drikke en gruelig medisinsk mikstur likevel.
Jeg har følgende kommentar å komme med:
Når noe smaker kattebæsj med svovel, blir det faktisk verre om man tilsetter jordbær. Tror jeg.
Kattebæsj med jordbærsmak er faktsik uendelig mye eklere enn kattebæsj.
Kanskje fordi man kjenner igjen jordbærsmaken, og det istedet blir en slags fordervet jordbær, og fordervet mat spiser man ikke. Eller parfymert bæsj. (Eller bæsj, men det ødelegger argumentrekken min.)

Uansett er kroppen grusomt imot å drikke ekle ting, det er faktsik veldig veldig vanskelig å overstyre den på det. Sikkert for at vi ikke skal gafle i oss brom og kvikksølv og fargerike frosker.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...