Ferie, altså, dette må gjentas!

Dette er faktisk første sommerferie på ti år. Bortreist sådan. Herrevoian så gøy! Man bare går og suller og tusler og hver eneste dag har vi spist ute på steder der vi i løpet av året har tenkt at der må vi spise en gang, og i dag har jeg badet! I vannet! Mens jeg solte meg! Sånn kan man altså holde på!

Ja, bortreist, det er jo feil, nå kom jeg på at jeg bor jo faktisk i Stockholm. Tenk at jeg bor i Stockholm! For et år siden bekymret jeg meg over pakking og skoling og nå bare bor jeg i vei!

Gud så mange utropstegn det var i dette innlegget. Jeg har nok fått en overdose d-vitamin.

5 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Du kan ikke ta ferie, du må inn og ordne opp, se bare her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7707393

frk. Figenschou sa...

Haha. de der kjenner jeg. de meldte meg på med nordlandspols på Landskappleiken ett år...før de visste at jeg var så dårlig å danse at jeg ble fratatt fra obligatorisk dans på akademiet.

Polly S Jones sa...

Husker du var så fornøyd da vi hadde dansa. Helt til du skjønte det hadde gått bra fordi jeg hadde løfta deg hele dansen gjennom. Det får vi gjøre igjen

frk. Figenschou sa...

jeg ble båret å dansens vinger!
evt dine verkende armer.

Rållså sa...

Hahahaha! Løye!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...