Dette er faktisk første sommerferie på ti år. Bortreist sådan. Herrevoian så gøy! Man bare går og suller og tusler og hver eneste dag har vi spist ute på steder der vi i løpet av året har tenkt at der må vi spise en gang, og i dag har jeg badet! I vannet! Mens jeg solte meg! Sånn kan man altså holde på!
Ja, bortreist, det er jo feil, nå kom jeg på at jeg bor jo faktisk i Stockholm. Tenk at jeg bor i Stockholm! For et år siden bekymret jeg meg over pakking og skoling og nå bare bor jeg i vei!
Gud så mange utropstegn det var i dette innlegget. Jeg har nok fått en overdose d-vitamin.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Forestillingsevnen
For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
5 kommentarer:
Du kan ikke ta ferie, du må inn og ordne opp, se bare her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7707393
Haha. de der kjenner jeg. de meldte meg på med nordlandspols på Landskappleiken ett år...før de visste at jeg var så dårlig å danse at jeg ble fratatt fra obligatorisk dans på akademiet.
Husker du var så fornøyd da vi hadde dansa. Helt til du skjønte det hadde gått bra fordi jeg hadde løfta deg hele dansen gjennom. Det får vi gjøre igjen
jeg ble båret å dansens vinger!
evt dine verkende armer.
Hahahaha! Løye!
Legg inn en kommentar