Jaha?

Det ble rett og slett ikke ordnings i går.
Vi kom hjem til Kirkenes, til finværet, og det var vel der det skar seg.
I går var det 25 grader og muligheter for å bli solbrent, og det var litt som å glede seg til å treffe kjæresten sin igjen som man ikke har sedd på et halvår kanskje, og så har han blitt punker og skiftet dialekt.
Det er samme person, men det er mye som ikke stemmer.

I dag er det imidlertid fjorten grader, det kjennes mye mer normalt og jeg kjenner humøret komme tilbake.

Hjemme!

2 kommentarer:

Liraj sa...

Kondolerer dere for den store Norges katastrofe!

frk. Figenschou sa...

jeg takker omtanken. alle mine er i sikkerhet, takk og pris for det.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...