Ferri!

Jeg er på trøndelagsferie!

Det er skikkelig familieferie, og det går, siden det ikke er min familie som er involvert men min lånefamilie. Eller det hadde jo gått med min familie og, men de er jo tross alt skilt og med nye partnere så det kunne blitt litt spesielt.

Her er det mås, tjeld, trøndere, vekseltrøndere, kaker, brødbil, bondeland, rullestol, øl, regn, regn, sol, mye sjekking av yr.no, en syvårig turbo, en treårig bestemt sjarmbombe, og nesten huskjøp-
huff ja. Plutselig var det et perfekt slitt hus på Prestøya som var fire leiligheter og da kan man jo bo i en og ha verksted i to og det var slitt og umoderne og taklekkende og taksten var åttehundretusen og da bør man jo by selv om man sitter i en bil på motorveien i et annet fylke og ens far har vært på visning og er over seg og ja faen æh og nei det blir for travelt og improvisert, fanes!
Til slutt gikk det fuktskadede dobbeltbevinduede totalrenoveringsobjektet til 2.250.000.
Prisen var hinsides all logikk før vi fikk tenkt på å by.
Avogtil hater jeg Kirkenes. Siden jeg sannsynligvis bare må bli boende i Sthlm med de andre fattiglusene.
Hlvtte.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...