pahnihk

jeg orker ikke prate så mye om det men i natt døde macen.
den har jo to disker, så (masse teknisk prat) den er ikke helt død men den kan heller ikke helt brukes.

Har jeg nevnt at det er en uke til innlevering av skriftlig eksamen?
Ikke spør om hvordan det er med backup
Klart jeg har tatt back up. Bare så synd at det viser seg at backupprogrammet ikke har fungert helt som det skal.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oh shit! er vel ikke mer å si.

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...