ok

Ja men da har jeg levert skriftlig mastereksamen. Og så skal den leveres en gang til litt senere, etter muntlig, og etter utstilling.


Ja. Det var kanskje ikke så interessant. Men jeg følte for å nevne det.

6 kommentarer:

Ragnhild sa...

Gratulerer gratulerer, hurra hurra hurra. Levert masteroppgave er en stor ting, så flink du har vært.

lise sa...

Konge. Gratulerer!

SURRESILJE sa...

Det er da en milepæl. Og slikt bør absolutt nevnes på bloggen. Gratulerer!

Uora sa...

Grattis!

paaskeharen sa...

Gratulerer.

frk. Figenschou sa...

Jaha ja! Takk, alle!

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...