årskavalkade 2013!

Egentlig har jeg ikke rukket å gjøre så mye enda. Jeg har stått opp, og spist frokost. Jålebrød med brie, og så sånn der god te som de nesten ikke har i noen butikker lengre, men som jeg har hamstret. Nå begynner det å bli tomt, men det er jo første nyttårsdag så jeg kosta på meg en pose.
Og så har vi gått en tur og panta flasker mens vi nå først var ute. Stakk en tur innom søppelrommet i tilfelle noen hadde kastet noen fine eller stygge bokhyller i fylla i går, men neida.
Mamma har ringt og jeg var ikke hjemme da så jeg har ringt opp men hun var ikke hjemme nå.
Og så er jo shoppestoppen over nå som det er første januar men jeg har ikke handlet noe enda. Tar nok litt tid før jeg kommer igang med det.
Ja. det var vel det. Godt nytt år alle!

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...