Ferdig!

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gi dem til onkelen min eller beholde dem selv.

Båndene altså. Komagene beholder jeg helt klart selv.

3 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Jeg kjenner onklene dine. Det er åpenbart at noen må legge bånd på dem!

frk. Figenschou sa...

da kan du kanskje gjette hvilken av dem det IKKE er til. men han andre ville ha nye.

A sa...

Så fine! Passeleg eksotisk for oss søringar :-)

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...