Å bo (fikk lyst å skrive Tur ku, men det hadde vel blitt litt for sært og uforståelig)

Tilogmed de som så vidt har titten innom bloggen min et sekund i ren vanvare har nok fått med seg at jeg har flyttet mye. Jeg har femten års erfaring i serienomadering.
Og nå er jeg bofast topunktsnomade. Huhei hvor det går.
Og dette innlegget skal faktisk handle om innredning. (som jeg måtte skrive fire ganger før jeg hadde stavet det rett.)
For når man flytter mye blir ens umiddelbare omgivelser igjen og igjen et resultat av et kompromiss mellom deg og huseier. Det blir ikke som man vil men man gjør det beste utav det. Igjen og igjen.

Men nå sitter jeg her og eier min egen leilighet. Og kan gjøre akkurat som jeg vil. Og som tidligere nevnt er min foretrukne egne stil Robin Hood møter Bollywood. Jeg har aldri fått levd ut akkurat dette, og det ser det ikke ut til at jeg skal få gjøre med det første heller. For: 1)the Stig 2)penger 3)tidligere påsamlet interiør.
Nå er leiligheta mer sånn Robin Hood møtte ingen kjentfolk og dro hjem igjen.
Man må ha tålmodighet. Ting blir ikke sånn som man vil ha det med en gang, for: 1), 2) og 3).
Imellomtiden har vi en ganske fin og minimalistisk leilighet. Den ser litt ut som en boligannonse faktisk, ettersom vi hverken har penger eller ting nok til å fylle den opp. Veldig luftig og...fint faktisk. Det er fint her.

Så far jeg ta for meg enogtoogtre med tid og stunder.

3 kommentarer:

Rålls sa...

Hahaha! Robin Hood møter Bollywood!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg mener dette innlegget fortjener bilder....

frk. Figenschou sa...

jeg mener at da blir dette innlegget interiørblogging.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...