begrensninger

Jeg prøver å strekke formatet mitt. Jobbe frem ting som er litt større, som tar litt mer plass.
Men dels begrenses det av rommet jeg jobber i, og, ser jeg, kroppen.
Jeg driver og jobber med en skulptur som SKAL være større, jeg har funnet fram lange pinner og et lite tre og stort og høyt og fint skal det bli!
Tenker jeg. Til jeg tar et par skritt tilbake. Og ser at vel er skulpturen to og en halv meter høy, men det skjer absolutt ingenting i den over 1.60merket. Der kroppen min slutter, der slutter hendelsene.
Det er som tregrensa.

9 kommentarer:

paaskeharen sa...

Fint!

Nick Muddyfoot sa...

Da kan du kalle skulpturen "Alle er så stor som det naturlig er for kroppen!". Inspirert av en gresshoppefar og en gresshoppesønn.

Tenkerbell sa...

Har ikke du såpass med pinna at du kan bygg dæ en stige?

frk. Figenschou sa...

Æ har en stige. det e bare mye lettere å bygge mens man står sikkert og platt og ingen arma i ubehagelige utstrokke vinkla.

Bergljot sa...

Stillas?

Tenkerbell sa...

Kan du snu den på hodet?

Nick Muddyfoot sa...

Et hull i gulvet du sette den ned i?

frk. Figenschou sa...

ja, det er faktisk et svært hull i gulvet på alle kanter som den passer perfekt i. at jeg ikke tenkte på det.

Tenkerbell sa...

E det? Virkelig??? Det e jo et fantastisk verksted!!!!

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...