Jaha....?

Her på Stokkeholmen er kirsebærblomsblomstringen i Kungsträdgården en av de store vårfenomenene. DA er det vår da. Hu hei. Og knallrosa skyer på trærne. Ganske så vakkert.

Men jeg for min del lurer nå på en ting med disse kirsebærblomstrene. Hvordan kan det være kirsebærblomster når det aldri blir noen kirsebær?
Hæ?

Jeg tror noen har blitt lurt.

Ingen kommentarer:

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...