Men i dag: Prusetose!

For ganske lenge siden la Elisabeth ut en steg-for-steg-forklaring på hvordan man syr sine egne truseposer. Og jeg bare: HÆ? Steg-for-steg? Skuffaaaa! Giveaway!
Og så, grusomt lenge etterpå, kom det faktisk en giwway. Og da tenkte jeg at den var jo som skapt for meg og den måtte jeg jo bare vinne. Og så glemte jeg å mlede meg på. Trodde jeg. Og SÅ viste det seg at jeg hadde tatt feil av datoene og at den fortsatt var åpen, og jeg slengte inn en kommentar, og skulle du SETT på maken- jeg vant!
Denne!:
 Ballongtrusepose foran Sverige


 Trusepose foran plante og bilde av meg og Šanett


 Trusepose foran gjedde



 Og i anledning tiden: trusepose foran julepynt.


På en måte minner dette meg litt om da man var liten og mistenkte at man kanskje hadde downs eller et annet syndrom, og man var den eneste som ikke visste det og alle rundt deg var ansatt for å ta vare på deg og sørge for at du ikke fant ut av det der med syndromet. Jeg mener, det var jo jeg som etterlyste gwawayen og så vant jeg?!? Hva er oddsen liksom?
Men jeg har jo sannsynligvis ikke noe syndrom. Og Elisabeth jukser nok ikke.


6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg kan ikke svare for dine eventuelle syndromer, men jeg juksa i alle fall ikke. Stas at det var du som vant.

Nick Muddyfoot sa...

Bruker dere en pappeske til brystholderne?

frk. Figenschou sa...

dette er et REISEASSESOAR.

Anonym sa...

Hohoho, interiørbilder! Bak en trusepose!
Æ har ny jobb, med nye tekniske dutter, men e likevel ikke overbevist om at æ får kommentere som mæ, for blogger har jeg et horn i sia tel mæ, så æ smell den inn som anonym. Fine knapper!

frk. Figenschou sa...

du e tilbake!

Tenkerbell sa...

Så vidt! Æ har ikke nokka å si på egen blogg, men det va godt å frese gjennom din. For øvrig har æ bevist en gang for alle at æ ikke e robot her, å Blogger ser ut til å ha tilgitt mæ. Det kan hende æ driste mæ tel en identifisert kommentar.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...