Åkej, hejdå 2014! Velkommen etter, 2015!

Dette er årets siste dag. I morgen skal vi liksom begynne på noe nytt. I natt smeller det. Det blir som det blir. Sånn her kan jeg tenke meg at det blir,
om jeg får komme med noen ønsker:

-gjerne noen form for inntekt. Penger inn er fint.
-endel fornøyde øyeblikk på verkstedet hadde vært bra. Flyt i kunsten
-planer for 2016 på dén arenaen
-rydda i kjelleren. Hvem vet, det kanskje blir allerede i 2014? Nå ser det ut som et etterkrigsberlin utført i papp
-aldri mer bruke setningen: men neste gang alle trur du kanskje har hadd slag, kan du gå til legen med en gang istedetfor å vente og se over helga?
-gjensyn med navelen min. Det gleder jeg meg veldig til.
-sy ferdig sommerkofta jeg begynte med i november
-gjøre ferdig og gi ut en publikasjon om egne arbeider
-enkelte mennesker vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre
-andre mennesker vil jeg gjerne ha mye mer med å gjøre
-spise mer fisk
-lese fler bøker
-grave litt dypere i klesskapet istedetfor å alltid bruke de samme tre jumprene som ligger fremst
-prøve å være en like god venn for mine venner som de er mot meg. til meg. for meg.
-bli flinkere til å være oppmerksom på hva som er i fryseren og spise det opp. Gjelder ikke non-stopene
-alltid nå opp til bordet og ned til gulvet.
-drikke mer champagne
-fortsette som før

8 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Koffer ser du ikke navveln din? Og ka nonstopan gjør i frysern?

frk. Figenschou sa...

Du har blidd Tenkerbell igjen! Driv du med hemmeligblogging på gammelbloggen?
Nonstop gjør sæ bæst frosent. Helt sant. Prøv sjøl.

Tenkerbell sa...

Neida, det e bare blogger som ikke lik Snipa. Men du? Den navveln?

frk. Figenschou sa...

Nei du vet, vinternavla, dem e som bortsia av månen.

Tenkerbell sa...

På ferie? Vente du folk?

Æ bruk ikke å gjenopplive blogga, dem e liksom dau når æ fær å hvis æ ikke trives på neste lenger lage æ bare en ny. Litt samme forhold som æ har te mannfolk for øvrig. (Det hørtes ikke bra ut, men sånn e det vesst.)

frk. Figenschou sa...

Folk? Det ville jo absolutt forklart endel.

Æ lure på kor mange hemmeligblogga du har ligganes der ute på internætski.

Tenkerbell sa...

Ja, nei, æ har mesta litt tellinga, for det har jo blidd nån skifta her etter hvert. Æ går jo lei. Omtrent som nu borte på myra. Og så lage æ mæ en ny. Men vanligvis e bytte av blogg tett fulgt av partner/bolig/jobb og/ eller andre livsendringer.

Det va så tvetydig det svaret ditt at æ lar det hele heng i lufta å så antar æ at en eventuell befolkningsvekst vil bli behørig dokumentert som en parentes idet du igjen gir deg i kast med byråkrati idet du skal få integrert menneske inn i det svenske og norske systemet.

frk. Figenschou sa...

Avogtil føler jeg at de der byråkrati-føljetongene nesten er din skyld. Fordi du er så glad i dem. Du har nesten gandet dem på meg.

Men jeg får vel være litt i forkant og skuffe deg. En sånn føljetong kommer nok ikke.
Uansett hvor mye du gander.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...