vennligst vent

Iiiiiingenting er så kjedelig som internett når man sitter i telefonkø til Ikea fordi alle kort man har vært i stand til å oppdrive i den umiddelbare omkrets blir avvist og vennligst kontakt banken.
Banken er storfornøyd med både kort og saldo (saldi?) men Ikea sier nei. Nå må jeg snakke med et levende menneske om det. Verste jeg vet.

Jeg mistenker at problemet er at navnet på kortet og navnet i bestillingsskjemaet på ikea ikke er på en prikk identiske. Men DET ER IKKE PLASS til hele navnet mitt i bestillingsskjemaet.

Det hadde kanskje gått fortere å spikke hyllene selv. Jeg er jo tross alt møbeldesigner under alt kunstfjaset.
Em møbeldesigner som kjeder seg på internett i telfonkø.
Køøøøøøø.

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent.

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent.

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent. 

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent.

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent. 

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent.

Du er nummer NI i køen. Vennligst vent. 

Kjære facebook, du som er så interessant når jeg har en tidsfrist jeg må rekke, hva har hendt med deg?



Du er nummer NI i køen. Vennligst vent.


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...