Fåsebilde?

Det har blitt trykket på fåsebildeknappen når jeg omtaler både meg selv og Jendor og min mor.
Så jeg legger ut et bilde av Jendor. Min mor ville bare blitt forvirret og jeg vet ikke helt om kraniet mitt gjør seg på bloggen.

Men Jendor altså. Han hadde lenge en sånn greie med at han ikke putta mat i munnen. Alt annet gikk rett inn på typisk babyvis, men mat måtte noen andre gi ham. Han kunne bare spise rett av fatet om han skulle spise selv, hånden kunne absolutt ikke være involvert. Veldig rart. Etterhvert har han kommet over det der og spiser for eksempel både leverposteibrødskivbiter og peppekake selv, men da må man legge én og kun én bit på bordet foran ham. Blir det fler går han helt i stå.
Her har han en pepperkakebit i hver hånd, og hvordan skal han da få i seg peppekakebitene som ligger på bordet?
Han forsøker å løse det ved hjelp av den gode gamle Direktemetoden. Ikke så effektiv, kan jeg rapportere.
Men søt, da.


3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Absolutt søt. Og løsningsorientert.

frk. Figenschou sa...

Besnærende ulogisk logikk.

underveis sa...

Takk for titten! Kjempefin!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...