Det har blitt trykket på fåsebildeknappen når jeg omtaler både meg selv og Jendor og min mor.
Så jeg legger ut et bilde av Jendor. Min mor ville bare blitt forvirret og jeg vet ikke helt om kraniet mitt gjør seg på bloggen.
Men Jendor altså. Han hadde lenge en sånn greie med at han ikke putta mat i munnen. Alt annet gikk rett inn på typisk babyvis, men mat måtte noen andre gi ham. Han kunne bare spise rett av fatet om han skulle spise selv, hånden kunne absolutt ikke være involvert. Veldig rart. Etterhvert har han kommet over det der og spiser for eksempel både leverposteibrødskivbiter og peppekake selv, men da må man legge én og kun én bit på bordet foran ham. Blir det fler går han helt i stå.
Her har han en pepperkakebit i hver hånd, og hvordan skal han da få i seg peppekakebitene som ligger på bordet?
Han forsøker å løse det ved hjelp av den gode gamle Direktemetoden. Ikke så effektiv, kan jeg rapportere.
Men søt, da.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Arbeidernes foretrukne morgenmusikk
Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.

3 kommentarer:
Absolutt søt. Og løsningsorientert.
Besnærende ulogisk logikk.
Takk for titten! Kjempefin!
Legg inn en kommentar