Jeg har tyvet. By proxy.

Jeg er en sånn der forferdelig foreldrepersonlighet som får mitt barn til å stjele for meg.
Iallfall ga jeg Jendor en pakke non-stop å holde på med da vi var på butikken, og så glemte jeg det helt, og da vi var kommet ut hadde han den nede i vokisposen og ingen av oss hadde betalt for den.

Og så skulle jeg gå tilbake å betale, og så glemte jeg det. Og så glemte jeg det. Og så for vi fra hele Stokkende Holmen, men det betyr jo ikke at det er for sent.
Men nå har butikken brent ned.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nå blir du nødt til å leve med skammen resten av livet. Beklager.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...